Spotřebitel na internetu: Pohled spotřebitelských organizací v ČR

Publikováno Posted in Aktuality SF

Spotřebitelské fórum zpracovalo studii týkající se působení současného spotřebitele na internetu. Studie obsahuje široké spektrum témat týkající se nejen moderního spotřebitele na internetu, ale například také fungování spotřebitelských organizací a efektivity současné legislativy.

„Nejčastějším předmětem stížností a dotazů směřovaných na spotřebitelské organizace v roce 2018 v oblasti internetu byla problematika nákupu na e-shopech (zejména limitování možnosti odstoupit od smlouvy dle zákona a problémy spojené s reklamací), podvodné e-shopy a automatické prodlužování zpoplatněných služeb na internetových seznamkách. V oblasti nakládání s osobními údaji spotřebitelům nejvíce vadí zneužívání jejich kontaktních údajů (telefonního čísla či emailové adresy) k nevyžádaným marketingovým nabídkám“

Přečtěte si celou studii. 

Studie byla představena na konferenci Spotřebitelské fórum 2019: Spotřebitel na internetu. Pro více informací o konferenci a přítomných hostech se podívejte sem.

Poděkování za podporu při zpracování studie patří společnosti Google.

Sdílejte