Spotřebitel na internetu: Pohled spotřebitelských organizací v ČR

Spotřebitelské fórum zpracovalo studii týkající se působení současného spotřebitele na internetu. Studie obsahuje široké spektrum témat týkající se nejen moderního spotřebitele na internetu, ale například také fungování spotřebitelských organizací a efektivity současné legislativy.

„Nejčastějším předmětem stížností a dotazů směřovaných na spotřebitelské organizace v roce 2018 v oblasti internetu byla problematika nákupu na e-shopech (zejména limitování možnosti odstoupit od smlouvy dle zákona a problémy spojené s reklamací), podvodné e-shopy a automatické prodlužování zpoplatněných služeb na internetových seznamkách. V oblasti nakládání s osobními údaji spotřebitelům nejvíce vadí zneužívání jejich kontaktních údajů (telefonního čísla či emailové adresy) k nevyžádaným marketingovým nabídkám“

Přečtěte si celou studii. 

Studie byla představena na konferenci Spotřebitelské fórum 2019: Spotřebitel na internetu. Pro více informací o konferenci a přítomných hostech se podívejte sem.

Poděkování za podporu při zpracování studie patří společnosti Google.

Sdílejte