Technologické zítřky a bezhotovostní společnost
Podívejte se na článek předsedy Spotřebitelského fóra Kryštofa Kruliše o technologickém posunu. Text vyšel také tištěně v příloze Hospodářských novin.
Podívejte se na článek předsedy Spotřebitelského fóra Kryštofa Kruliše o technologickém posunu. Text vyšel také tištěně v příloze Hospodářských novin.
Předseda Spotřebitelského fóra Krystof Krulis vystoupil na setkání Hospodářských novin zaměřeného na digitalizaci České republiky. Česko deset let stagnuje ve využívání digitálních technologií ve státní správě, poslední výraznou změnou byly datové schránky v roce 2009. Občané nemají […]
Předseda Spotřebitelského fóra Krystof Krulis vystoupil na sympoziu Stálé konference českého práva, které bylo věnované hromadným žalobám. Jeho příspěvek se týkal hromadných žalob z hlediska spotřebitelských organizací. Podívejte se na celý program.
Předseda Spotřebitelského fóra Krystof Krulis bude v Evropském domě mluvit o specifiku zastoupení spotřebitelských organizací na formování postojů České republiky u institucí EU Registrujte se.
Občané jsou zvyklí u služeb soukromé sféry své požadavky snadno řešit digitálně, bez nutnosti návštěvy kamenných poboček. Služby veřejného sektoru zatím takovouto dobrou pověst u občanů zdaleka nemají. Uživatelské přívětivosti eGovernmentu se však snad konečně […]
Ve čtvrtek 1. 11. 2018 byl předseda Spotřebitelského fóra hlavním řečníkem u kulatého stolu Britské obchodní komory. Tématem tentokrát byly hromadné žaloby.
Spotřebitelské fórum uspořádalo ve čtvrtek 20. září setkání na téma „Modernizace státní správy“, kterého se zúčastnili zástupci pěti celostátních úřadů, samosprávy, spotřebitelských organizací i businessu. Občané jsou u služeb soukromé sféry zvyklí, že své požadavky […]
V souvislosti s novým projektem vydáváme prohlášení o ochraně osobních údajů. Přečíst si jej můžete zde.
Spolu se Sdružením českých spotřebitelů pracujeme na projektu, který by měl pomoci drobným investorům s problémy, které se jim zdají jen obtížně řešitelné běžnou cestou. Více informací již brzy. Prozatím se můžete podívat na webovou stránku zde.
Občané jsou u služeb soukromé sféry zvyklí, že své požadavky mohou snadno vyřešit digitálně bez nutnosti návštěvy kamenných poboček. Pokud však na druhé straně stojí úřad, nezřídka občan narazí na uživatelskou nepřívětivost a bariéry. Spotřebitelské […]